Je behoeftes zijn uniek. Gelukkig weten wij daar wel raad mee

Van concerten tot aan uitbundige familieshows, van theater tot aan sportevents – met onze technologie en marketingkracht vergroten we je doelgroep en daarmee je ticketverkoop.

Ons team

Dertig jaar na oprichting bevindt Ticketmaster zich nog altijd in de voorhoede van de ticketingwereld. Het is onze zaak om te blijven innoveren, en de eersteklas service te bieden waar we sinds dag één voor staan.

Onze klanten

Dit is wat onze klanten over ons te zeggen hebben:

  • "Sinds twee jaar werken wij naar volle tevredenheid met Ticketmaster. Wij zijn relatief klein en intiem, maar er wordt meegedacht over onze specifieke wensen. Ons bereik is aantoonbaar vergroot door Ticketmaster"

    - Antoinette van Dorssen, Directeur Caprera

  • "Ticketmaster is een fijne partner die onze organisatie voor het ticketing deel ontzorgt. De mogelijkheden om de concerten extra onder de aandacht te brengen bij een groot bestand zien wij als een belangrijke meerwaarde. Ook de ondersteuning onze bezoekers als ons team is snel & klantvriendelijk."

    - Guido de Jongh, Poppodium Metropool

  • "Ticketmaster is de perfecte partner voor ons. Flexibel, snel met een zeer hoge servicegraad. Met Ticketmaster durven wij de groei van ons festival wel aan."

    - Harwin de Jonge, Retropop

  • "Ticketmaster mag Pinkpop tot één van haar meest trouwe klanten rekenen: al sinds 1995 verzorgen zij de verkoop en toegangscontrole. Het van groot belang dat een ticketreserveringssysteem grote piekverkopen kan verwerken. Voor Pinkpop weten zij moeiteloos 100.000 tickets in 1 uur te verkopen"

    - Jan Smeets, Mr. Pinkpop

  • "Alleen ticketverkoop aan de kassa van een internationaal wielerevent is niet meer van deze tijd. Wij kunnen niet meer zonder online ticket verkoop!. Met Ticketmaster hebben wij een betrouwbare partner gevonden die ook nog eens met ons meedenkt. Top!"

    - Jan Prop, voorzitter GP Adrie van der Poel Hoogerheide / UCI World Cup cyclo-cross

  • "Q-Factory is erg blij met Ticketmaster als partner. Ticketmaster heeft veel ervaring op het gebied van kaartverkoop en blijft zich ook nog steeds ontwikkelen op het gebied van marketing om zoveel mogelijk kaarten te verkopen. De backoffice, de service en de mogelijkheden zijn geweldig."

    - Alan Luring, Q-Factory

  • "De samenwerking met Ticketmaster zijn we dit jaar gestart maar we zijn nu al tevreden over de flexibiliteit als ook de klantvriendelijkheid. Wij hebben als doel het vriendelijkste festival van Nederland te worden dus Ticketmaster past hier perfect bij."

    - Manfred Geisink, Fields of Joy

  • "Sinds enkele jaren zijn we voor onze ticketverkoop en de toegangscontrole neergestreken bij Ticketmaster. Voor ons zijn we “geland” en hoeven we niet meer weg. Wij en onze klanten zijn zeer tevreden over de verkoop en de daaraan gekoppelde service mogelijkheden."

    - Peter Verkennis, Voorzitter

  • "We zijn bijzonder tevreden over de professionaliteit, de snelheid en flexibiliteit en de hoge servicegraad. Ticketmaster sluit voor ons perfect aan bij waar we voor staan, het festival waar je de vriendschap viert en de liefde vindt!"

    - Marcel Verhaar, Festival Programmer, Marketing & Communications

  • "We zijn aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van Ticketmaster en het actief meedenken in de promotie van het festival d.m.v. nieuwsbrieven en social media."

    - Henk Sterken, PR Muze Misse

  • "Ticketmaster betekent voor Ahoy: grote ervaring met onze vele verschillende evenementen, een solide systeem en een prima backoffice met ervaren professionals. Ook hun data marketing is zeer belangrijk voor ons. Ticketing is meer dan een faciliteit, het is een marketing tool."

    - Jolanda Jansen, Rotterdam Ahoy

Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste updates