Je behoeftes zijn uniek. Gelukkig weten wij daar wel raad mee

Van concerten tot aan uitbundige familieshows, van theater tot aan sportevents – met onze technologie en marketingkracht vergroten we je doelgroep en daarmee je ticketverkoop.

Ons team

Dertig jaar na oprichting bevindt Ticketmaster zich nog altijd in de voorhoede van de ticketingwereld. Het is onze zaak om te blijven innoveren, en de eersteklas service te bieden waar we sinds dag één voor staan.

Onze klanten

in quotes over Ticketmaster

  • Ticketmaster heeft ons veel werk uit handen genomen, waardoor wij ons nog beter konden toeleggen op wat we graag doen: een mooi festival neerzetten!

    - Gino Baart en Marcel Verhaar van Vestrock

  • Kwaliteit leveren staat bij Q-Factory hoog in het vaandel, samen met Ticketmaster kunnen we dit realiseren.

    - Alan Luring (General Manager) van Q-Factory

  • Naast de waardevolle extra’s op het gebied van marketing, is de technische ondersteuning van Ticketmaster altijd bereikbaar en zeer behulpzaam.

    - Patronaat

  • Wat een professioneel en leuk bedrijf is Ticketmaster. Flexibel, korte lijntjes, kennis van zaken en alles afgestemd op onze persoonlijke wensen.

    - Loubna Fonseca en Kimberley St. Jago van MIM Productions

  • Wij zijn relatief klein en intiem, maar er wordt meegedacht over onze specifieke wensen. Ons bereik is aantoonbaar vergroot door Ticketmaster.

    - Antoinette van Dorssen (Directeur) van Caprera

  • Dat we met Ticketmaster onze concerten extra onder aandacht kunnen brengen bij een groot aantal mensen, zien we als een belangrijke meerwaarde. De technische ondersteuning en klantenservice zijn snel en vriendelijk.

    - Guido de Jongh (Manager Programma & Marketing) van Metropool

  • Ticketmaster is voor ons de perfecte partner. Ze zijn flexibel, snel en werken met een zeer hoge servicegraad. Met Ticketmaster durven wij de groei van ons festival aan.

    - Harwin de Jonge van Retropop

  • Sinds 1995 verzorgt Ticketmaster onze ticketverkoop en toegangscontrole. Het is voor ons van groot belang dat een systeem grote piekverkopen kan verwerken. Ticketmaster doet dat moeiteloos.

    - Jan Smeets (Directeur) van Pinkpop

  • Met Ticketmaster hebben wij een betrouwbare partner gevonden die met ons meedenkt over de best mogelijke manier om tickets te verkopen. Top!

    - Jan Prop (Voorzitter) van UCI

  • Wij willen het vriendelijkste festival van Nederland zijn. Ticketmaster past hier perfect bij. We zijn zeer tevreden over de flexibiliteit en klantvriendelijkheid.

    - Manfred Geisink van Fields of Joy

  • Ticketmaster heeft grote ervaring met onze vele verschillende evenementen, een solide systeem en een prima backoffice met ervaren professionals. Ook hun datamarketing is zeer belangrijk voor ons. Ticketing is meer dan een faciliteit, het is een marketingtool.

    - Jolanda Jansen (Directeur) van Rotterdam Ahoy

  • Met Ticketmaster als partner kunnen we evenementenorganisatoren helpen om hoogwaardige evenementen in onze stad neer te zetten. En met hun bijdrage kunnen we nog meer talentvolle sporters helpen om hun ambities te verwezenlijken.

    - Frank Thewessem (Algemeen Directeur) van Topsport Amsterdam

  • Premier League Darts is een van onze meest populaire shows en is vaak al binnen tien minuten uitverkocht. Ticketmaster biedt altijd een geweldige service. Ze kunnen de enorm hoge vraag aan en bieden tegelijkertijd voor en tijdens de verkoop een excellente klantenservice.

    - Matthew Porter (Chief executive) van PDC

  • We werken sinds een jaar samen met Ticketmaster en het was meteen een superjaar! Zowel voor het Motel Mozaïque Festival als voor de losse concerten gedurende het jaar zijn ze een fijne partner voor de ticketing en promotie. Altijd snel, behulpzaam, accuraat en een hele fijne communicatie.

    - Derrick Smittenaar (PR Motel Mozaique of Marketing & Communicatie) - Motel Mozaique

  • Het najaar is van oudsher een drukke periode in de Melkweg. Gelukkig is Ticketmaster hier altijd op ingespeeld. Of het nu om technische ondersteuning om 1 uur ’s nachts gaat, of om een last minute wijziging op de website. Ticketmaster staat op zo’n moment altijd voor ons klaar.

    - Bregje Wigersma (Hoofd Marketing & Ticketing) van Melkweg

  • Bij Loud Noise organiseren we onder andere Dynamo Metal Fest, Into the Grave, CityRock en The Sound of Revolution. We hebben geëxperimenteerd met verschillende ticketaanbieders en gebleken is dat we met Ticketmaster meer tickets verkopen.

    - Paul van Berlo en Tjerk Maas van Loud Noise

  • We organiseren 23 shows in 3 weken en een grote campagne die het hele jaar doorloopt. Mede door Ticketmaster lukt het om dit goed te laten verlopen door de ondersteuning van het marketingteam.

    - Maria Lekae (Regional Marketing Director) van Feld Entertainment

  • Ticketmaster stelt ons in staat om grote hoeveelheden geïnteresseerden voor programma's te bereiken via hun marketingtools, en de verkoop van kaarten daarvoor geolied te laten verlopen.

    - Carly Renwarin (Hoofd Marketing, Publiciteit & Ticketing) van Paradiso

Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste updates