Sector Page Field Collection

Word een kampioen voor jouw fans

Op de wedstrijd zelf heb je geen invloed, maar we kunnen er wel samen voor zorgen dat je punten scoort bij de fans. Van het EK Honkbal in 2016 tot aan het WK Baanwielrennen in 2018 en Premier League Darts, met elk sportevent weten wij wel raad.

We kunnen een hoop werk uit handen nemen, van presales tot aan scanteams en een box-office op locatie. Maar misschien doe je wel liever bepaalde onderdelen zelf. Wat je sowieso mag verwachten? We zetten onze marketingkracht in zodat je nog meer sportliefhebbers bereikt, ons serviceteam biedt volledige technische ondersteuning en dhet contact center vangt alle vragen van kaartkopers voor je op.

Verkoop ook de tickets voor jouw sportevenement met Ticketmaster. Neem contact met ons op via sales@ticketmaster.nl.

Wat UCI van ons vindt

Jan Prop: "Alleen ticketverkoop aan de kassa van een internationaal wielerevent is niet meer van deze tijd. Wij kunnen niet meer zonder online ticketverkoop!. Met Ticketmaster hebben wij een betrouwbare partner gevonden die ook nog eens met ons meedenkt. Top!"

Verhoog je omzet

Tijdens het bestelproces zijn er meerdere momenten om naast tickets andere producten en/of diensten aan te bieden. Handig voor de consument, en jij verhoogt hiermee je omzet. Denk aan parkeertickets, treinkaartjes of bijvoorbeeld het Collector Ticket.

Het Collector Ticket is niet alleen het toegangsbewijs tot je sportevenement, maar ook een souvenir van een onvergetelijke, spannende wedstrijd. Het is een stevige pas in de stijl van het artwork van jouw event, en wordt geleverd met een draagkoord.

Wat Topsport Amsterdam van ons vindt

Frank Thewessem, algemeen directeur Topsport Amsterdam: “Met Ticketmaster als partner kunnen we evenementenorganisatoren helpen om hoogwaardige evenementen in onze stad neer te zetten. En met hun bijdrage kunnen we nog meer talentvolle sporters helpen om hun ambities te verwezenlijken.” 

De kracht van data

Iedereen spreekt erover, de kracht van big data. Maar hoe pas je al data nou eigenlijk toe op jouw marketingcampagnes? Onze dataspecialisten geven inzichten in je bezoekers; wanneer en hoe kopen ze hun tickets, waar komen ze vandaan, wat zijn hun interesses, waar bevinden ze zich online? Deze nieuwe inzichten zijn zeer bruikbaar voor je toekomstige positionering en marketing.

En niet alleen dat. We hebben een heel marketingteam klaarstaan dat voor jou digitale campagnes opzet. Door onze jarenlange ervaring met ticketing kunnen we jouw sportevenement bij een groot, maar ook specifiek publiek wegzetten. Zo weet je zeker dat je de juiste mensen bereikt.

Het ideale platform voor de sport

Ticketmaster heeft een ticketingsysteem speciaal gericht op de wensen vanuit de sportwereld. Het is een whitelabel platform dat makkelijk, flexibel en snel in gebruik is. Bijna alles is mogelijk: combi-verkoop, geplaceerde events, en verkoop via een plattegrond.

  • Winkelmand functie seizoenkaarten, automatische verlenging, doorverkopen van een wedstrijd
  • 100% webbased back-office
  • Mogelijkheid tot meertalig platform
  • Betrouwbaar en snel scansysteem
  • Tracking (Google Analytics, Facebook Pixels)
  • Uitgebreide en eenvoudige rapportages om marketingplan op af te kunnen stemmen
  • Het kunnen inloggen met Facebook, Twitter en meer.

We zijn er ook voor de sportfans

De onvergetelijke live-ervaring begint al bij de aanschaf van de tickets. Daarom doen we er alles aan om het bestelproces zo soepel, veilig en eerlijk te laten verlopen.

Met Fan Guarantee geven we kaartkopers alle opties; kopen, annuleren, ruilen, upgraden en verkopen. Ons ervaren contact center behandelt alle aanvragen, er is niets dat jij hoeft te doen. Wanneer fans op onze ticketingmarktplaats een ‘Verified’ ticket kopen, wordt de originele barcode vernietigd en een gloednieuw ticket aangemaakt. Valse kaartverkopers maken geen schijn van kans.

Leer je publiek kennen

Veel belangrijke toekomstige beslissingen maak je vaak op basis van je publiek. Dan is het wel handig dat je weet wie ze zijn.

Elke fan is uniek, en precies om die reden hebben we Analytics ontworpen. Het programma stelt ons in staat om diep in de data te graven. Wie zijn je bezoekers; wanneer en hoe kopen ze hun tickets, waar komen ze vandaan, wat zijn hun interesses, waar bevinden ze zich online? Onze data-analyses geven nieuwe inzichten die zeer bruikbaar zijn voor je toekomstige positionering en marketing.