BETROUWBAAR, STABIEL EN ROBUUST
Ticketingsysteem

Microflex, het ticketingsysteem van Ticketmaster, staat al jaren bekend om zijn betrouwbaarheid en stabiliteit. Door de jaren heeft het bewezen extreem grote piekverkopen moeiteloos aan te kunnen. Je kunt er dus altijd van op aan dat je kaartverkoop soepel verloopt zonder storingen. Met zeer uitgebreide functionaliteiten zoals (verborgen) presales, Platinum, Interactive Seatmap etc. etc. biedt Microflex het meest betrouwbare platform.

WATERDICHTE TOEGANGSCONTROLE
ACCESS CONTROL

Onze aanpak voor toegangscontrole is gericht op een soepele doorloop van bezoekers. Ook met grote events zoals stadionconcerten en festivals weet ons access control team bezoekers op een professionele en vriendelijke manier toegang te verlenen. Je houdt ten alle tijden het overzicht met onze real time scanrapportages die je elk moment kan raadplegen.

Alle gegevens binnen handbereik
Rapportages

Ticketmaster deelt de data die gegenereerd wordt. Als organisator krijg je toegang tot de Ticketmaster Web Marketing Report website (WMR). Op ieder gewenst moment kan de verkoopstand van het evenement worden bekeken of je kunt automatisch rapportages naar je e-mailadres laten sturen. Via de WMR kunnen ook eenvoudig alle klantgegevens van de kaartkopers worden opgehaald en zijn er mogelijkheden zoals het bekijken van de bezettingsgraad (in het algemeen of per rang / vak) of scanrapportages tijdens en na afloop van het evenement.

LEER MEER OVER JE BEZOEKER EN HOE DIE TE BEREIKEN
MARKETINGTOOLS

Het wordt steeds belangrijker om een goed beeld van je bezoeker te krijgen; wat zijn de wensen en behoeften van je doelgroep? Wat houdt de fan nog meer bezig? En hoe bereik ik mijn bezoekers het beste? Ticketmaster biedt je met tmAnalytics de tool om beter inzicht te krijgen in je bezoeker. tmMessenger is onze mailingtool die je in staat stelt om vervolgens de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon over te brengen. Onmisbare e-mail tools voor al je marketingcampagnes. Ze stellen je in staat je klanten beter te segmenteren; vergroten de conversie en ticketsales door A/B tests; versturen automatisch e-mails met op maat gemaakte content en verbeteren de toelevering. En misschien wel het allerbelangrijkste: ze monitoren je campagnes en geven een goed overzicht van de impact van je marketing. We vertellen je graag persoonlijk meer hierover!