Met onze data en het bereik van Spotify zijn shows die via Ticketmaster in de verkoop zijn, vanaf nu zichtbaar bij nog meer fans.

Ticketmaster is een partnership gestart met Spotify. Dankzij deze samenwerking zijn shows die bij ons in de verkoop zijn, zichtbaar zijn op het platform met een directe link naar de ticketpagina. Op deze manier maken we het voor de fans nog makkelijker om tickets te vinden van hun favoriete artiesten.

Hoe het werkt:

  • Spotify is gelinkt aan onze lijst met aankomende concerten. De feed wordt vier keer per dag ververst.
  • Spotify toont de aankomende concerten op zowel desktop als in de app.
  • Wanneer iemand geïnteresseerd is in een show, kunnen ze doorklikken naar Ticketmaster om direct tickets te kopen.

Met geo-targeting en de luistergeschiedenis van de gebruikers, is Spotify in staat om gebruikers via mailings superrelevante aanbevelingen te doen. In deze mailings wordt ook naar de ticketverkoop op Ticketmaster gelinkt. 

Waarom we deze samenwerking aan gaan? Vrij simpel. We willen dat events die via ons in de verkoop zijn, op zoveel mogelijk plekken zichtbaar en vindbaar zijn.

 

 

Meer nieuws

25/02/19

Lancering verrassingsconcert-campagne

Zou het niet leuk zijn om het een keer helemaal andersom te doen? Een keertje op stap zonder dat je weet waar je naartoe gaat. Geen stress om tickets te kopen of lyrics te leren.

11/02/19

Terugblikken op Eurosonic Noorderslag

Verkoop via onze nieuwe ticketingoplossing Universe, een workshop om zelf met deze oplossing kennis te maken en een keynote over fangedrag door onze VP Design Int’l Christine Lanoy (de UX... Meer