Deze week gaat het jaarlijkse Eurosonic Noorderslag (ESNS) weer van start in Groningen. Ticketmaster zal tijdens ESNS een keynote geven op het congres, met aansluitend onze jaarlijkse borrel. Als je meer te weten wilt komen over de psychologie achter ticketkoopgedrag en design thinking, is onze keynote ‘Thinking Like a Fan’ echt wat voor jou:

Wat denken fans als ze tickets kopen voor je event? Ga mee op reis door het hoofd van de (Nederlandse) fans tijdens het aankoopproces – of het nu gaat om het bemachtigen van een ticket tijdens een grote verkoop, of juist om de stilte na aankoop van het ticket. Christine Lanoy, Design VP bij Ticketmaster International neemt ons mee in de psyche van fans en hoe dit tot een succes kan leiden voor jouw events. Ze zal een aantal manieren delen waarmee Ticketmaster, en ook de ticketingindustrie, design thinking en technologie gebruikt om tot de kern van de fanbehoefte te komen. Ook vertelt ze hoe je data-onderzoek kan vertalen naar een makkelijke, bruikbare user experience waar fans blij van worden, van nieuwe ticketkopers tot doorgewinterde superfans.

We zien je graag vrijdag 18 januari om 16.30 uur in De Oosterpoort Back 7! 

 

Meer nieuws

02/07/19

Vijfjarige deal met Stichting Turnpromotie Nederland

Met trots kunnen we vertellen dat ons sportaanbod uitgebreid is met events voor de... Meer

26/06/19

Slag om Grolle kiest voor ticketingplaform Universe

Vanaf dit jaar gaan we via ons ticketingplatform Universe de ticketverkoop verzorgen voor de Slag om... Meer