Deze week gaat het jaarlijkse Eurosonic Noorderslag (ESNS) weer van start in Groningen. Ticketmaster zal tijdens ESNS een keynote geven op het congres, met aansluitend onze jaarlijkse borrel. Als je meer te weten wilt komen over de psychologie achter ticketkoopgedrag en design thinking, is onze keynote ‘Thinking Like a Fan’ echt wat voor jou:

Wat denken fans als ze tickets kopen voor je event? Ga mee op reis door het hoofd van de (Nederlandse) fans tijdens het aankoopproces – of het nu gaat om het bemachtigen van een ticket tijdens een grote verkoop, of juist om de stilte na aankoop van het ticket. Christine Lanoy, Design VP bij Ticketmaster International neemt ons mee in de psyche van fans en hoe dit tot een succes kan leiden voor jouw events. Ze zal een aantal manieren delen waarmee Ticketmaster, en ook de ticketingindustrie, design thinking en technologie gebruikt om tot de kern van de fanbehoefte te komen. Ook vertelt ze hoe je data-onderzoek kan vertalen naar een makkelijke, bruikbare user experience waar fans blij van worden, van nieuwe ticketkopers tot doorgewinterde superfans.

We zien je graag vrijdag 18 januari om 16.30 uur in De Oosterpoort Back 7! 

 

Meer nieuws

25/02/19

Lancering verrassingsconcert-campagne

Zou het niet leuk zijn om het een keer helemaal andersom te doen? Een keertje op stap zonder dat je weet waar je naartoe gaat. Geen stress om tickets te kopen of lyrics te leren.

11/02/19

Terugblikken op Eurosonic Noorderslag

Verkoop via onze nieuwe ticketingoplossing Universe, een workshop om zelf met deze oplossing kennis te maken en een keynote over fangedrag door onze VP Design Int’l Christine Lanoy (de UX... Meer