Al meer dan dertig jaar de schakel tussen events en fans    

Dertig jaar na oprichting bevindt Ticketmaster zich nog altijd in de voorhoede van de ticketingwereld. Het is onze zaak om te blijven innoveren, en de eersteklas service te bieden waar we sinds dag één voor staan.

Per jaar verkopen we alleen al in Nederland meer dan vijf miljoen tickets voor grote eventorganisatoren, kleinere poppodia, sporttoernooien, theaters en unieke exposities. Met een eigen contact center, marketingteam, scanteam en box office-oplossingen kun je op onze steun rekenen vanaf de aankondiging van je event tot het moment dat de laatste bezoeker binnen is.  

Je belangrijkste contactpersonen

Aukina Buining
Managing Director

Sinds 2010 sta ik met veel plezier aan het roer van Ticketmaster Nederland en geef ik leiding aan een enthousiast team van 45 medewerkers. We verkopen meer dan 5 miljoen tickets per jaar en worden hierbij ondersteund door een groot specialistisch internationaal team. 

LinkedIn

Barry Kokkelkoren
Manager Sales

Al meer dan twintig jaar werk ik in de entertainmentindustrie. In het verleden heb ik mogen werken met artiesten als Racoon, de broertjes Gallagher, Nick Cave, Tiësto, Theo Maassen, Jeff Dunham, en met sport,- film- en tv-projecten als UEFA, Slumdog Millionaire en A’dam E.V.A.

In mijn huidige rol bij Ticketmaster geef ik leiding aan de sales-afdeling, waar iedereen zijn eigen specialiteit heeft. Voor mijn werk, en zeker ook voor mijn plezier, ben ik vaak te vinden bij voetbalwedstrijden, concerten en festivals. F1 en wielrennen volg ik op de voet - maar dan vanaf de bank. 

LinkedIn E-mail

Jordy Bos
Manager New Business

Na jarenlang voor meerdere platenmaatschappijen te hebben gewerkt, waaronder Zomba en EMI, werk ik sinds 2013 bij Ticketmaster. Ik begon als Accountmanager Online Advertising, maar al snel werd duidelijk dat er meer taken en uitdagingen lagen die ik maar al te graag wilde oppakken. Inmiddels bestaat er een voltallige afdeling New Business binnen Ticketmaster en daar ben ik behoorlijk trots op.

Het leuke aan deze afdeling is dat het heel veel uiteenlopende projecten bevat, en ik daardoor met heel veel facetten van ons werk te maken heb. Dankzij Ticketmaster ben ik erachter gekomen dat de live-entertainmentindustrie mijn thuisbasis is.

LinkedIn E-mail

Maikel van de Wall
Salesmanager

Sinds 2012 ben ik als salesmanager werkzaam bij Ticketmaster, waar ik me richt op sportevents, theater, familie-events, beurzen en exposities. Hiervoor werkte ik bij ANP Pers Support, een joint venture van het ANP en PR Newswire. Als internationaal accountmanager hielp ik bedrijven hun nieuws internationaal te verspreiden. Ik kom uit een horeca-familie. Het komt misschien wel daardoor dat ik lijk geboren voor het culturele leven. Mijn andere grote passie is het volgen en beoefenen van sport, en dan vooral voetbal en wielrennen. 

LinkedIn E-mail

Lisa van Dijk
Accountmanager Binnendienst

Gedurende mijn studie heb ik voor een platenmaatschappij gewerkt en is mijn liefde voor de entertainmentindustrie door de jaren heen alleen maar gegroeid. Toen de positie Accountmanager Binnendienst vrijkwam bij Ticketmaster, zag ik een mooie kans om mij verder te ontwikkelen in sales. In deze uitdagende rol ga ik onze nieuwe DIY-ticketingplatform Universe op de kaart zetten en zal ik ook een brug slaan tussen onze organisatoren en interne collega’s. Gelukkig word ik van een festival als Lowlands of een concert van Oscar and the Wolf.

LinkedIn / E-mail

Robin van der Most
New Business Medewerker

Na een aantal jaren gewerkt te hebben in de cadeaukaartbranche, ben ik sinds 2019 werkzaam bij Ticketmaster in het New Business-team. Wij zijn verantwoordelijk voor o.a. de Ticketmaster cadeaukaart, advertising en diverse additionele producten zoals gehoorbescherming en parkeertickets. De afwisseling maakt de functie uitdagend en interessant! In mijn vrije tijd ben ik een sportliefhebber (voornamelijk van voetbal) en bezoek ik diverse festivals.

LinkedIn / E-mail

Ruud Kok
Senior Accountmanager Sales

Sinds de oprichting in 1995 werk ik bij Ticketmaster. Als Senior Accountmanager Sales ben ik de sleutel tussen onze klanten en onze interne organisatie. Een prachtige en veelzijdige job. Ik ben een groot liefhebber van allerlei muziekstijlen waarbij rock wel mijn grootste voorkeur heeft. Wat is er dan mooier om als muziekliefhebber te werken bij een bedrijf wat tickets verkoopt voor evenementen. Ik bezoek graag concerten. Mijn meest memorabele concert was het eerste stadionconcert dat wij verkochten: Rolling Stones in de Rotterdamse Kuip, toch alweer 22 jaar geleden.  

E-mail

Internationale kracht, lokale expertise

Ticketmaster Nederland maakt deel uit van Ticketmaster Internationaal. We opereren in twintig landen, met elk land zijn eigen lokale team en expertise. Elk jaar helpen we met z’n allen zo’n 230 miljoen mensen aan tickets. Elke dag bereiken we zo’n één miljoen fans via onze digitale platformen en als je liever bij ons binnenwipt, dan kan dat in een van onze vierduizend fysieke verkooppunten. Ons contact center bestaat uit meer dan vierhonderd professionals gevestigd in twaalf contact centra. Samen hebben ze dit jaar al 1,6 miljoen fans te woord gestaan.  

Over Live Nation

Live Nation Entertainment (NYSE-LYV) is het grootste live-entertainment bedrijf ter wereld en bestaat uit vijf onderdelen: boekingen en bedrijfsvoering, sponsoring, ticketing, e-commerce en artiestenmanagement. Het hoogste doel is om de live-entertainment beleving voor zowel artiesten als fans de beste ooit te laten zijn – voor, tijdens en na de show. 

IN 2009 verkocht Live Nation 140 miljoen tickets, werden er 21000 shows georganiseerd, en werkte Live Nation samen met 850 sponsors. Voor meer informatie verwijzen we je door naar livenation.com/investors